Modulul este compus din 3 ecrane principale:
Reprezintă adăugarea de prezențe și abonamente dintr-o anumită zi. Tabelul principal este tabelul cu persoanele care participă la ședința curentă.
Tabelul din dreapta este tabelul cu ajutorul căruia se face căutarea în baza de date a clienților. Această căutare folosește cuvintele introduse ca părți din nume, astfel că introducând „Ion And”, se poate găsi un client cu numele „Andrei Ionescu”. Introducerea datelor se face foarte rapid, fiind posibila numai utilizarea tastelor, fără mouse. După tastarea câtorva litere, persoana se selectează cu tastele sus/jos apoi apăsând Enter, ea se va înregistra în sistem; prin Ctrl+B se adaugă un abonament nou; Alt+F se revine la căutarea după nume; Tasta Tab face trecerea de la un element la altul.
Dacă persoana nu are abonament pe ziua respectiva sau cel avut a expirat, programul atenționează acest lucru printr-un mesaj, propunând câteva soluții:
În cazul în care exista un abonament valid, pentru acesta se afișează numărul de ședințe efectuat. Apăsând tasta F4 se afișează activitatea cuprinsa în perioada abonamentului care constă în datele la care clientul a participat la ședințe.
Se afişează abonamentele care sunt valabile în data de referinţă selectată. Coloanele afișate se pot aranja într-o ordine aleasa de utilizator, sau se pot ascunde.
Tabelul arata de cate ori a venit o persoana în cadrul unui abonament. Acest lucru este util atunci când abonamentele se finalizează după un anumit număr de ședințe (de exemplu abonament de 12 ședințe) și se dorește verificarea dacă o persoana a respectat acest număr.
Filtrarea abonamentelor se face în mai multe moduri (din meniul listei din stânga):
Accesând meniul tabelului prin click dreapta, se pot opera următoarele acţiuni asupra abonamentelor: adăugare de abonament nou, modificarea sau ştergerea unui abonament existent (se pot modifica chiar și mai multe abonamente în același timp), afișarea detaliilor clientului si a activităţii lui. De asemenea, tabelul afișat poate fi exportat în Excel sau în fişier Pdf, pentru tipărire.
Se configurează tipurile de abonamente, cu următoarele atribute:
Atunci când sunt definite un număr mare de tipuri de abonamente se poate configura ca la adăugarea unui abonament nou clientului sa existe o pagina de filtrare după un anumit atribut: