Programul True Soft Gym se adresează cluburilor sportive care au ca activitate cursuri, ședințe sau antrenamente, la care persoanele plătesc la ședință sau încheie un abonament lunar.
True Soft Gym este util pentru:
Introducerea datelor se face extrem de rapid, cu completarea automată și configurabilă a câmpurilor. Parametrii aplicației se pot configura în funcție de activitatea clubului.
Programul este compus din mai multe module, care se pot alege pentru instalare in functie de cerintele si activitatea clubului, astfel incat sa folositi exact modulele de care aveti nevoie.
Cu ajutorul acestor module se pot determina situații referitoare la sumele zilnice încasate de pe ședințe și abonamente; câștigul realizat lunar; istoricul activității pe persoană (abonamente, cursuri, evaluări sau premiile obtinute la concursuri), precum și activitatea instructorilor.
Datele aferente clubului sportiv, care sunt necesare de a se configura inițial sunt:
Cu ajutorul acestor module se înregistrează și se configurează abonamentele. Se poate vedea lista abonamentelor active la o anumită dată(dacă o persoană deține un abonament valid înainte de a începe ședința);
Tipurile de abonamente se pot defini pe diverse perioade si pot fi disponibile tuturor sau doar anumitor activități. Cu modulul de reduceri tarife se acordă tarife diferențiate în funcție de regulile definite, iar cu Facturi din abonamente se generează facturi în alte sisteme compatibile cu e-factura.
Următoarele module permit salvarea clienților și a datelor lor personale.
Modulul Fișe și legitimații poate genera legitimații prin care înregistrarea clienților la ședințe se face mult mai ușor prin scanarea unui card în locul tastării numelui.
Pentru fiecare persoană se pot adăuga informații suplimentare cum ar fi observații, persoane de contact sau fișiere.
Administratorul configurează aplicația cu detaliile specifice clubului și stabilește utilizatorii care se vor autentifica.
Pentru configurarea mai multor utilizatori, este nevoie de instalarea modulului Utilizatori.
Pentru cluburi cu mai multi utilizatori, unde se dorește urmărirea activității lor sau atunci când clienții au și ei acces la sistem printr-o aplicație web, modulul opțional Admin Plus ajută la o gestionare mai eficientă a lor.
Pachetele de mai jos sunt orientative. Se pot personaliza modulele dupa cum doriti.
Module disponibile |
Small Business |
Express |
Enterprise |
---|---|---|---|
Pentru o sala cu o singura activitate |
Pentru sali cu mai multe activitati si instructori |
Pentru sali cu multe activitati si instructori si numar mare de clienti |
|
Cere ofertă | Cere ofertă | Cere ofertă | |
Module gym | |||
Gym
|
|||
Gym Plus
Personalizati afisarea datelor si exportati abonamentele in fisiere la inchiderea programului. |
|||
Săli
Atunci cand există mai multe săli în care se desfășoară activitatile |
|||
Orar
|
|||
Analiză și grafice
|
|||
Contor de prezențe
Numără în timp real câte persoane sunt în prezent la sală. |
|||
Ecran extins
Afiseaza informatiile clientilor pe un monitor suplimentar |
|||
Receptie
|
|||
Module referitoare la abonamente | |||
Abonamente
Înregistrarea și configurarea abonamentelor |
|||
Abonamente complexe
Restrictionați accesul clienților in funcție de antrenamentele specificate pe abonamente |
|||
Abonamente compuse
Abonamente care conțin atât prezențe nelimitate cât și cu număr limitat |
|||
Abonamente de grup
Abonamente în care se pot înregistra intrări pentru mai multe persoane |
|||
Încasări
|
|||
Reduceri tarife
|
|||
Facturi din abonamente
Conectare cu un program de facturare prin API |
|||
Înghețare abonamente
Inghețarea abonamentelor pentru o perioadă |
|||
Module referitoare la parteneri | |||
Parteneri
|
|||
Parteneri Plus
Operatii pentru administrarea partenerilor |
|||
Fișe și legitimații
|
|||
Observatii
Inregistrati informatii suplimentare despre clienti. |
|||
Persoane de contact
Salveaza pentru un partener datele unei sau mai multor persoane de contact |
|||
Fișiere parteneri
Organizati mai bine informatiile partenerilor salvate in fisiere |
|||
Import si export date parteneri
Operatii de import si export a datelor partenerilor |
|||
Module de administrare a aplicatiei | |||
Utilizatori
Configurati mai multi utilizatori pentru aplicatie, cu drepturi de acces diferite |
|||
Administrare aplicatie
Operatii pentru administrarea si configurarea programului |
|||
Admin Plus
Operatii extinse pentru configurarea programului si a utilizatorilor |
|||
Stergere date vechi
Stergerea datelor mai vechi de o data specificata |